dimecres, 12 de setembre del 2018

Oh La La Musique Programa 049

Oh La La Musique

Programa 049
11 de setembre de 2018
Host: Rafel Corbí
Syndicated/Sindicat

Amb la col·laboració de la Norma, Àngel Rodríguez, Cyril Torres i en Hamid...

https://archive.org/download/OhLaLaMusique/OhLaLaMusique049-maitre-sheila.mp3


MAITRE GIMS

Playlist/Llista:
Maitre Gims - Mon Coeur Avait Raison\02 - Bris
Maitre Gims - Mon Coeur Avait Raison\03 - Est ce que tu m'aimes
Maitre Gims - Mon Coeur Avait Raison\08 - Laissez passer
Maitre Gims - Mon Coeur Avait Raison\11 - Saps comme jamais Feat. Niska
Claudio Capéo - Claudio Capéo 2016\01 - Un homme debout
Sheila\Je suis comme toi\06 Je Suis Comme Toi
Sheila\Je suis comme toi\01 Le Film a l'Envers
Sheila\Je suis comme toi\09 La Chanteuse
Sheila\Je suis comme toi\08 L' Ecuyere
Hypnolove - Mademoiselle
We Love Disney 2\04 - Kendji Girac - Belle Nuit
We Love Disney 2\05 - Thomas Dutronc - Zorro
We Love Disney 2\06 - Nolwenn Leroy - J'en Ai Rêvé




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Oh La La Musique Programa 131

Oh La La Musique Programa 131 2 de novembre de 2020 Host: Rafel Corbí Program syndicated/sindicat https://archive.org/download/OhLaLaMusique...