dimarts, 30 de gener del 2018

Oh La La Musique Programa 030

Oh La La Musique

Programa 030
29 de gener de 2018
Host: Rafel Corbí
Syndicated/Sindicat

Amb la col·laboració de la Norma, Àngel Rodríguez, Cyril Torres i en Hamid...

La música, en francès....

https://archive.org/download/OhLaLaMusique/OhLaLaMusique030-variat.mp3


Leny Escudero\1999 - Ses plus grands succès\09 - Ballade à Sylvie

Leny Escudero\1999 - Ses plus grands succès\04 - Il n'en restera rien
Leny Escudero\1999 - Ses plus grands succès\14 - Vingt ans après
François Valéry\2014 \01 - Tous les (I love you) (radio edit)
François Valéry\2014 Je suis venu te dire\03 - Le centre du monde c'est elle (contra la coriente)
François Valéry\2014 Je suis venu te dire\05 - Nos dj font danser le monde (j'avais oublié)
Christophe Willem - Marlon Brando
Richard Antonny - Et J'entends Siffler Le Train
Lucky Blondo - Jolie Petite Sheila
Billy Bridge - Le Grand M
Johnny Halliday - L'idole Des Jeunes
Dis-l'heure2zouk - Les mecs
Julien Clerc - The platinum collection cd3\01 - Femmes...je vous aime
Julien Clerc - The platinum collection cd3\18 - Si j'tais elle



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Oh La La Musique Programa 131

Oh La La Musique Programa 131 2 de novembre de 2020 Host: Rafel Corbí Program syndicated/sindicat https://archive.org/download/OhLaLaMusique...