dimarts, 7 de novembre del 2017

Oh La La Musique Programa 020

Oh La La Musique

Programa 020
06 de novembre de 2017
Host: Rafel Corbí
Syndicated/Sindicat

Amb la col·laboració de la Norma, Àngel Rodríguez, Cyril Torres i en Hamid...

La música, en francès....

https://archive.org/download/OhLaLaMusique/OhLaLaMusique020-variat.mp3


Francis Cabrel - Chanson Française\ - Je t'aimais, Je t'aime, Je t'aimerai
Varis - La famille Bélier 2014\08 - Evgueni Galperine & Sacha Galperine - Romance

Frida Boccara - Cent Mille Chansons

Nouvelle Vague - Couleurs Sur Paris 2010\02 - L'Aventurier (ft. Helena Noguerra & Louis Ronan Choisy)
François Valéry - Le coeur Juke-Box 1981
Dupain - Cuisine Non-Stop - Introduction to the French Nouvelle Generation\09 Fèm Ren
Les Chaussettes Noires - Integrale\CD3\C'est Bien Mieux Comme Ca (Duo Avec Gillian Hills)
Placebo - Protege Moi
Salvatore Adamo - Le bal des gens bien 2008\08 - Pauvre Verlaine (avec Stanislas)
Calogero - L'Embellie\10. Tu n'as qu'a m'attrapper
Léo Ferré\1961 - Thank you Satan - En public à l'Alhambra\02 - Nos Deux
Alain Delon - Paroles Paroles (ft. Dalida)
Oh La La\Hamid 020
Telex - Euro-Vision
Jacques Brel - Les 100 Plus Belles Chansons\060 - Les Bergers



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Oh La La Musique Programa 131

Oh La La Musique Programa 131 2 de novembre de 2020 Host: Rafel Corbí Program syndicated/sindicat https://archive.org/download/OhLaLaMusique...