dimarts, 15 d’agost del 2017

Oh La La Musique Programa 008

Oh La La Musique

Programa 008
14 d'agost de 2017
Host: Rafel Corbí
Syndicated/Sindicat

Amb la col·laboració de la Norma, Àngel Rodríguez, Cyril Torres i en Hamid...

https://archive.org/download/OhLaLaMusique/OhLaLaMusique008Variat.mp3


Francis Cabrel - Chanson Française\Le Noceur

France Gall - Lounge Legends 2002\20- Bonsoir John John
Serge Reggiani - Madame Nostalgie
Les Chaussettes Noires - Integrale\CD1\Rock Des Karts
Léo Farré\1967 - L'âge d'or\09 - La Marseillaise
Michel Sardou - Je vais t'aimer
Michel Sardou - Je Vole 1978\06 - Je vole
Juliette Greco - Best Of\11 - Il n'y a que les homme pour s'épouser
Philippe Katerine\01 - Je M'éloigne D'autant Que Je M'approche
Philippe Katerine\02 - Bla Bla Bla.
Philippe Katerine\03 - La Reine D'anleterre.
Philippe Katerine\07 - Liberté
Claude François - Ma sélection 2015\Comme d'habitude
Patrick Bruel - Entre Deux\07 - & Renaud - Comme de bien entendu
Charles Aznavour - 40 Chansons D'or\31 - Après L'amour
Oh La La\Hamid 008
Charles Trenet - Platinum Collection\03 Charles Trenet - Fleur Bleue


Resultat d'imatges de Philippe Katerine


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Oh La La Musique Programa 131

Oh La La Musique Programa 131 2 de novembre de 2020 Host: Rafel Corbí Program syndicated/sindicat https://archive.org/download/OhLaLaMusique...