dimarts, 25 de juliol del 2017

Oh La La Musique Programa 005

Oh La La Musique

Programa 005
24 de juliol de 2017
Host: Rafel Corbí
Syndicated/Sindicat

Amb la col·laboració de la Norma, Àngel Rodríguez, Cyril Torres i en Hamid...

https://archive.org/download/OhLaLaMusique/OhLaLaMusique005-Montand-villeneuve.mp3


Yves Montand - Chante Prévert\Barbara
Yves Montand - Les Feuilles Mortes (à l'Olympia)
Yves Montand - Chante Prévert\Dans ma maison
Yves Montand - Chante Prévert\Les Enfants Qui S'Aiment
Pierre Groscolas - Fille du vent
Annie Villeneuve - Telle Quelle 2012\04 Chanson pour mon grand-pere
Annie Villeneuve - Telle Quelle 2012\01 Le sais-tu
Annie Villeneuve - Telle Quelle 2012\11 Aime-moi pour un jour
Cyril Torres 005 - Une belle histoire
Jeanette - Pourquoi tu vis
Mecano - Dis-moi lune d'argent (Hijo de la luna)
Hamid 005
Victoria Beckham - Mon Coeur N'en Fait Qu'a Sa Tete




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Oh La La Musique Programa 131

Oh La La Musique Programa 131 2 de novembre de 2020 Host: Rafel Corbí Program syndicated/sindicat https://archive.org/download/OhLaLaMusique...