dimarts, 13 de febrer del 2018

Oh La La Musique Programa 032

Oh La La Musique

Programa 032
12 de febrer de 2018
Host: Rafel Corbí
Syndicated/Sindicat

Amb la col·laboració de la Norma, Àngel Rodríguez, Cyril Torres i en Hamid...

La música, en francès....

Programa especial amb peticions dels nostres oients... "Je l'aime à mourir"

https://archive.org/download/OhLaLaMusique/OhLaLaMusique032-peticions.mp3



Katy Perry Feat. Migos - Bon Appetit (Single 2017)
Julien Clerc\1978 - Complete Top 40 1978 - Ma Préférence
Alonzo Ft. MHD - Feu d'Artifice
Barbara - Dis, Quand Reviendras-Tu
Louane - 2017 Louane\02 - On Etait Beau
Florent Mothe et Camille Lou. Quelque chose de Magique
Julien Clerc - The Platinum Collection\J'ai Eu Trente Ans
Christophe Willem - Prismophonic 2011\L'Amour Me Gagne
Francis Cabrel - Je l'aime à mourir 1979
Johnny Hess - J'ai sauté la barrière, hop-là 1938
Johnny Halliday - Musique a Trier\Les coups
Stromae - House'llelujah
Michel Sardou - Français\On Se Reverra
France Gall - Poupee de Son\Attends Ou Va-T'en



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Oh La La Musique Programa 131

Oh La La Musique Programa 131 2 de novembre de 2020 Host: Rafel Corbí Program syndicated/sindicat https://archive.org/download/OhLaLaMusique...